Koolitusprogrammi eesmärk
Avalike teenuste arendusprogrammi eesmärgiks on toetada avalikus sektoris toimuvat teenuste korrastamist, arendamist ja kasutajakeskse teenuse disaini põhimõtete ja oskuste levikut. Suuremaks eesmärgiks on avalike teenuste kvaliteedi tõus.
Õpiväljundid
Programmi läbinud osalejatel ja meeskondadel on praktilised oskused ja teadmised avalike teenuste korraldamise ja arendamise osas, nad oskavad disainida teenuseid tulemuslikumaks võttes arvesse sihtrühma vajadusi.
Metoodika
Koolituse raames tegeleti disainisprindi meetodil läbi terve programmi ühe kindla teenuse arendamise ja täiustamisega
Sihtrühm
Koolituse peamiseks sihtrühmaks on avalike teenuste arendamisega seotud avaliku sektori teenistujad, kelle tööülesanded on seotud avaliku teenuse korraldamisega, sh ettepanekute tegemisega teenuse ümberkorraldamiseks.
Koolituste ajakava:
Arendusprogramm toimus 05.11.2021-19.04.2022
1
Toimunud koolitusi alates 2021
60
Läbinute arv
0
Katkestajate arv
60
Registreerunute arv
98,00%
Rahuloluprotsent
36,6 %
Tagasiside andjate protsent
Millist tagasisidet oleme saanud?
- "Programm andis ühe teenuse ümberkujundamiseks korraliku tõuke, loodame, et hoog ei vaibu. Tiimiliikmetes oli näha teatud detailides mõtteviisi muutust.
- Tänu ATAP programmile saame avalikkusele väga olulise projekti (maa korraline hindamine) tulemuste avalikustamise teha kvalitatiivselt parimal võimalikul tasemel. Ilma ATAP projektita me ei oleks osanud seda teha. Õpikogemustest on raske midagi ekstra esile tuua, sest kõik oli vajalik. Kui mitte selles projektis, siis mõnes teises. Kindlasti on oluline disainerite võrgustikku "sattumine", mis edendab ka koostööd teiste riigiasutustega.
- Väga meeldis, et lõpus oli ka väga praktiline eelarve ja muude ressursside teema sees. Ning meeldis grupitöö ja koolitajate/inspiratsioonikõnelejate proportsioon koolituspäevadel.
- Arendusprogrammi suur väärtus oli saada üldteadmisi erinevate teenuste arendamise võimalustest.
- Koolituse fookus oli selgelt teenusedisaini põhimõtete omandamisel ja praktiseerimisel, ning selle koolituse käigus sai ka üks konkreetne teenus oluliselt paremaks disainitud.
Mida oleme tagasisidest õppinud?
- Antud programm oli väga ajamahukas ning alati ei olnud teiste tööülesannete tõttu võimalik 100% kõike kaasa teha (peamiselt iseseisvad tööd). Osad tegevused vajaksid läbitegemiseks rohkem aega. Samas kui programm oleks kauem kestnud, siis võib olla oleks mingi hetk hakanud fookus laiali valguma ja motivatsioon vähenema.
- Kuigi kohati tundus et tööriistu oli väga palju ja aega neid katsetada oli väga vähe, siis samas seda ülevaatlikum oli see kokkupuude.
Kontaktinfo
Projekti koordinaator Riigi Tugiteenuste Keskuses:
Diana Mäll (tel 663 1835, e-mail: diana.mall@rtk.ee)
Koostööpartner: BDA Consulting, Brand Manual, Design Minds
Osalustasu tellimuskoolitusel ja lisainfo
75% mahus osalemise korral tasuta.
Katkestamistasu: kuni 3224,40 eurot
Ülejäänud koolituste kokkuvõtted leiad siit lehelt:
Avalike teenuste arendusprogramm
Viimati uuendatud 26.05.2022