Täidetud isikuankeedi kontrollimine

Kui uus töötaja on isikuandmete ankeedi ära täitnud, tuleb asutuse personalitöötajal see üle vaadata. Vajadusel saab nüüd määrata ka rahastamise allikaid palgale.

Kui kandidaat on isikuandmete ankeedi ära täitnud ja asutusele esitanud, tekib personalitöötajale töölauale ankeedi kontrollimise tööülesanne.
Tööülesanne tuleb ka e-mailile.

Uute töötajate tabelis liigub ankeet staatusesse "Ankeet kontrollimisel".

Tööülesande avamisel saad kontrollida kandidaadi poolt täidetud ankeeti. Kontrolli üle kõik vahelehed [1]:
- töökoha vahelehelt kontrolli, kas kandidaat on lisanud maksuvaba tulu summa;
- isikuandmed vahelehelt kontrolli, kas kandidaat on lisanud pangakonto;
- hariduse ja kvalifikatsiooni vahelehelt kontrolli, kas kandidaat on lisanud vähemalt ühe hariduse ning märgi see peamiseks;
- dokumendid vahelehelt kontrolli, kas kandidaat on lisanud mingeid manuseid.

Kui kõik andmed on korras, vajuta nuppu "Andmed korras" [2] ning süsteem suunab sind edasi töölepingu või käskkirja lisamise vaatesse. Sellega kinnitad, et kogu ankeet on vajalikus mahus täidetud.

Kui leiad, et kandidaat peaks ankeedil midagi parandama, saad selle talle tagasi lükata. Nupp "Lükkan tagasi" [3] avab e-maili saatmise vormi, kus saad sõnastada kandidaadile saadetava e-kirja.

Kandidaadi poolt täidetud ankeeti on võimalik ka kustutada, kui ilmnevad asjaolud, mis takistavad isiku tööle vormistamist. Nupp "Kustuta tööpakkumine" [4] avab akna, kus saad valida, kas soovid kandidaadile saata ka vastavasisulise kirja või mitte.

Rahastamise allikad


Kui tulevane töötaja hakkab töötasu saama mitte asutuse eelarvest, tuleb palga ploki juures kindlasti määrata rahastamise allikad.
Samuti on vaja rahastamise allikad lisada, kui töötasu ei maksta tervikuna ühest kohast, vaid rakendub osakaaludeks jagamine.

Vajuta palga ja muude tasude plokis olevat nuppu "Rahastamise allikad" [1] ja sulle avaneb aken, kus saad määrata vajaliku protsendi või summa ning seadistada finantsdimensioonid.

Vajuta nuppu "Lisa" [2], et tekitada summa lisamise rida. Jagamise ridu on võimalik sisestada mitu.
Määra protsent või summa [3] (süsteem arvutab ise teise väärtuse). 
Võimalik on märkida, et töötaja lähetus- ja majanduskulud makstakse samadest allikatest kui palga kulud [4].
Nupp "Finantsdimensioonid" [5] võimaldab kulutunnuste lisamist igale osakaalule.

Pead määrama kõik finantsdimensioonid alates eelarveüksusest.
Vaikimisi on kõik finantsdimensioonide väärtused tühjad. Kui finantsdimensioonide lisamine on üleüldse vajalik, siis 4 esimest on kohustuslikud täita: eelarveüksus, eelarve objekt, tegevusala ja kulukeskus. Täiendavalt on võimalik lisada ressurss, abiraha ja projekt. 

Mis tahes lahtrisse kulutunnuse lisamiseks tuleb tunnus valida süsteemi poolt pakutavate väärtuste seast. Et süsteem hakkaks mingeid väärtuseid välja pakkuma, tuleb lahtrisse sisestada vähemalt 2 tähemärki. Kui kahe tähemärgi sisestuse järel on pakutavate vastete hulk liiga suur, tuleb otsitavat parameetrit täpsustada ehk kirjutada rohkem tähemärke. 


Pärast salvestamist kuvatakse lisatud rahastamise allikate väärtused palga ploki all uue töötaja ankeedil näiteks selliselt:


Uuesti rahastamise allikate nuppu vajutades on võimalik salvestatud kulutunnuseid muuta.

Viimati uuendatud 22.08.2022