Sa oled siin

Isikuandmete mooduli personalispetsialisti juhend

Uue töötaja tööle vormistamine

Asutus saab peale uue töötaja välja valimist algatada RTIPi isikuandmete moodulis uue töötaja tööle vormistamise. Personalitöötaja alustab uue töötaja lisamist tema isikukoodi sisestamisest, valib töösuhte alguskuupäeva ja ametikoha, mida uus töötaja täitma hakkab. Lisada tuleb ka töökoormus ja palk. Seejärel saab ankeedi saata uuele töötajale täitmiseks.

Uus töötaja saab siseneda RTIPi autentides end ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID abil ning täita enda kohta isikuankeedi: laste andmed, kodused kontaktid, pangakonto, haridus, maksuvaba tulu eelistus jne. Täidetud isikuankeet tuleb saata tagasi asutuse personalitöötajale kontrollimisse.

Asutus saab valida, kas ta soovib ka ametisse nimetamise käskkirja või töölepingu lasta malli alusel genereerida portaalil või lisab DHSis vormistatud dokumendi manusena.

Kui käskkiri/tööleping on RTIPi poolt genereeritud või manusena lisatud, tuleb täidetud ankeet saata Riigi Tugiteenuste Keskuse personaliarvestajale täitmiseks.


Töösuhte lõpetamine


Töötaja saab isikuandmete moodulis algatada töösuhte lõpetamise taotlust, mis läheb kooskõlastusringile.

Personalitöötaja saab isikuandmete moodulis algatada töötaja töölt vabastamist. Taotlus läheb kooskõlastusringile.

Asutus saab valida, kas ta soovib ametist vabastamise käskkirja või töölepingulise töötaja ülesütlemise teatise lasta malli alusel genereerida portaalil või lisab DHSis vormistatud dokumendi manusena.

Kui käskkiri/töölepingu lõpetamine on RTIPi poolt genereeritud või manusena lisatud, tuleb lõpetamise taotlus saata Riigi Tugiteenuste Keskuse personaliarvestajale täitmiseks.

 

VAATA LISAKS: Admin-keskkonna juhend seadistuste tegemiseks (PDF)

 

09.06.2020